26 Ağustos 2010 Perşembe

PİZZAAA

ZEYTİNLİ PİZZZAAAA...





Geçenlerde değişik bir poğça deniyeyim dedim ve internetten kuru mayayla yapılan bir tarif buldum.Nedense bu kuru mayada hiç başarılı değilim,yaşla çok iyi yapıyorum ama KURU MAYA asla...Neyse hamuru yOğururken başarılı olmadığını anlıyosunuz zaten..Yağ oranımı fazlaydı ,bilmiyorum..Hamura güvenemediğim için sadece 3-4 poğça pişirdim ve nitekim haklı çıktım,kötü oldular fakat hamuru atmaya kıyamadım ,tüm beğenmediğiniz hamurları bu şekilde pizza yapın.Hamuru açtım küp doğranmış domates,yeşil biber,siyah zeytin ,baharat olarak fesleğen koydum ve biraz rende kaşar serptim üstüne.Hamur yine kötüydü ama çıkan ürün gayet yenilebilinir nitelikteydi.YEMEKLERİMİZİ ATMAYALIM....MUTLAKA DEĞERLENDİRMENİN BİR YOLU VARDIR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder